Aangekomen - Reisverslag uit Manaus, Brazilië van Lotte Zandbergen - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Manaus, Brazilië van Lotte Zandbergen - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Lotte & Dennis

Blijf op de hoogte en volg Lotte

02 December 2013 | Brazilië, Manaus

Hallo allemaal!

Zo we zijn net aangekomen in het hostel Manaus na een lange reis die gelukkig voorspoedig is verlopen. We moeten wel erg wennen hier aan de warmte! Echt bloedheet!
Manaus is niet echt een stad voor een stedentripje, niet echt veel te beleven. Drukke autowegen en het stinkt hier best een beetje! Daarom denk we dat het beter is hier niet langer te blijven!! Ook
denken we dat we het tijdsverschil wel aankunnen en gaan ipv overmorgen, morgen beginnen aan de amazone jungle tour!

Morgen gaan we dus diep de jungle in waar we gaan piranha vissen, varen, eten, roze dolfijnen gaan bekijken,langs bij de lokale bevolking, kamperen, en kennismaken met spinnen, slangen, krokodillen en nog meer enge beesten. kortom we gaan overleven in de jungle voor 7 tot 10 dagen!

Geen idee of we daar internet hebben :) dus hierna komen de hopelijk mooie foto's

Dikke kus Lotte & Dennis

• 02 December 2013 - 21:37

Robbin:

Whaaaaa superleuk!
    Heel veel plezier in de jungle en hoop gauw iets nieuws te lezen :)

kussss

• 02 December 2013 - 21:49

Papa En Mama:

hey lieverds, heel veeel plezier in de jungle en pas goed op elkaar. hoop dat je onderweg nog een keer de mogelijkheid hebt om te face-timen want het lukt gelukkig!! kusjes van ons allemaal, missen jullie nu al. xxxxxx

• 02 December 2013 - 22:06

Lara:

Blij dat de reis zo goed is verlopen!! Heel veel plezier in de jungle, doe voorzichtig!!! Dikke kus

• 02 December 2013 - 22:25

Je Broer :

Sucses goed op elkaar passen

• 02 December 2013 - 22:35

Edward En Ingrid :

Veel succes geniet er van Gr. Ed en Ingrid

• 02 December 2013 - 22:35

Marise:

Hee!

Fijn dat de reis zo goed is verlopen! Geniet van het warme weer, je raakt er zo aan gewend! Gaaf dat jullie morgen gelijk beginnen met de tocht! Heel veel plezier :)

X

• 02 December 2013 - 22:54

Hannie:

Klinkt super spannend allemaal. Wel een camouflagepakje aan trekken. Heel veel plezier en gezonde spanning. Xxx

• 02 December 2013 - 23:27

Eric En Carolien:

Super leuk dat we jullie hebben gesproken via facetime.
    Geniet van de tour en maak veel fotos van al het ongedierte..
    Kijk uit naar jullie verhalen, tot snel xxx van ons

• 02 December 2013 - 23:29

Sassie:

Haha succes en veel plezier die hard kanjers!

Y to the olo!

• 02 December 2013 - 23:35

Anoniem:

veel plezier daar in zuid-amerika xxx joep

• 02 December 2013 - 23:57

Kirsten:

Heeee lieve lot en den,
    Fijn om te horen dat jullie aan zijn gekomen!
    Heeeeel veel plezier de komende dagen in de jungle en ik verwacht mooie foto's van je he lotje!
    Xxxxxx

• 03 December 2013 - 07:47

Ingrid :

Lieve Lotte en Dennis,
    Succes daar in de jungle!!

• 03 December 2013 - 11:03

Anne-greet:

Goedemorgen zo saampjes in een ver warm land. Klaar voor de jungle? Heel veel plezier en geniet van al het moois dat jullie gaan zien en beleven. xxx mam ps. doe de groetjes aan de familie vogelspin!!

• 03 December 2013 - 11:03

Anne-greet:

• 03 December 2013 - 11:13

Dick En Ine:

Hoi Lot en Den,
    Fijn, dat de reis goed verlopen is. Heel veel plezier in de jungle, veel foto's maken.
    Pas goed op elkaar!! We blijven jullie volgen.
    Liefs,Dick en Ine

• 03 December 2013 - 11:32

Schootjes:

Hé Lotte en Dennis,
    We wensen jullie een ongelooflijke mooie tijd toe samen! Gaan jullie zeker volgen.
    We gaan uitkijken naar de foto's. Maar voorop staat dat jullie gaan genieten en wij?
    Wij genieten in dit koude kikkerlandje een beetje mee van de warme verhalen en foto's die jullie gaan delen met ons.
    Liefs en pas goed op mekaar!
    Bart, Alma en Sebastiaan

• 03 December 2013 - 13:31

Hermien :

Hallo Dennis en Lotte
    kijk uit naar jullie mooie verhalen wat super van jullie dit te doen geniet er van groetjes van ons

• 03 December 2013 - 17:51

Anneke:

Hallo Dennis & Lotte,
    Hoop dat jullie een fantastische trip hebben in de jungle, zonder al te veel veelpotige beestjes! Have fun!

• 03 December 2013 - 17:53

Karel & Tineke:

goeie reis, neem een apie voor me mee

• 03 December 2013 - 20:47

Oma Thea En Opa Erik:

hallo dennis en lotte.geniet ervan.Enig enig.dikke kus.we leven mee

• 03 December 2013 - 21:57

Opa Gerard En Oma Marian:

Een heel voorspoedige en gezonde reis door de jungle gewenst .
    Neem het er maar van en heel veel interessante dingen doen.
    Wij wachten op jullie eerste foto's, kusjes oma en opa.

• 03 December 2013 - 21:58

Anthony:

Gaaf wat jullie allemaal gaan beleven. Geniet ervan. Pas goed op elkaar. Ik kijk uit naar de foto's. Veel plezier.

• 04 December 2013 - 08:58

Janet Maes:

Hoi Lotte en Dennis,
    Fijn te horen dat jullie goed aangekomen zijn. Wij wensen jullie veel plezier ( leuk met al die enge reptielen) en geniet ervan. Zal vast een hele belevenis zijn waar vele jaloers op zullen zijn. Wij zijn nu al benieuwd naar de foto's. groetjes van ons uit het frisse Zwanenburg.

• 04 December 2013 - 14:15

Anka En Bram:

Lotte en Dennis,
    Blij dat jullie goed aangekomen zijn. Wat spannend allemaal!
    Pas goed op elkaar!
    Liefs Bram en Anka

• 04 December 2013 - 23:13

Robert Zandbergen (je Liefste Oom):

Hallo Lotte en Dennis,

Sorry dat ik jullie geen gedag heb kunnen zeggen. Heel veel plezier in de jungle. Hebben jullie je Tarzan outfit meegenomen? Ik zie Dennis al aan de lianen slingeren, en Lotte in der rokje. O......woehoowoehooooo.............
    Letten jullie goed op elkaar.. Jammer dat jullie niet kunnen komen op ons feestje. Je vader gaat nl. een speech geven ....!!! Ja echt?.
    We blijven jullie volgen, ben benieuwd naar de foto's.....

Groeten uit een winters Nederland R en R. en Niels Michelle en Levi

• 05 December 2013 - 18:41

Bea:

Super dat jullie dit doen, ik blijf jullie volgen. Geniet ervan,
    Bea

• 05 December 2013 - 19:56

Piet En Wilma Gorter:

hallo dennis en lotte
    geniet van jullie mooie reis en van elkaar doe voorzichtig aan maar geniet van alles, wij denken aan jullie!

• 07 December 2013 - 10:45

Hein De Duivenboer:

Lotte en Dennis,

Te gek zo'n wereldreis. Ik ga jullie blog een beetje volgen.
    Hoe is het daar, al duiven gezien !

Ik zit bij je vader en moeder een bakkie te doen.

Heel veel plezier de komende tijd en let goed op jullie zelf.

Met vriendelijke groet,

Hein

• 07 December 2013 - 12:35

Snor & Poer:

Nog geen bericht uit de jungle! Geen bericht, goed bericht zullen we maar zeggen.
    Dikke kus Snor & Poer

• 09 December 2013 - 18:58

Joris:

gooooooooooooooooooeeeeeeeeeeedemiddag lieve lotte en dennis.
    we zijn naar opa en oma in noordwijk geweest. De molen die opa aan het bouwen is is al erg mooi. gaston van de postcode loterij was ook in noordwijk want de prijs was gevallen op de postcode van opa 2201. Helaas niet de goede letters.........maar wel 1140 euro gewonnen! Ik heb van de sint (papa en mama) een bouwpakket gekregen om een molen te bouwen en een laboratorium met proefjes en giftige stoffen. Is het daar leuk? Heeft er nog een krokodil in je bil gebeten? Of een piranha aan je vinger gegeten?
    Ik heb van Jos een kraslot gekregen. ik weet pas aan het einde van deze maand of ik wat gewonnen heb. We hebben net 2 kerstbomen gekocht en gehaald met jou pinda panda! Wanneer ga je weer eens terug reageren? Ik mis je, groetjes Joris

• 10 December 2013 - 13:48

Nicky:

Joehoe neef en Lot! Hoe gaat het daar in de jungle? Maken jullie wel een paar mooie foto's? Ben heeeeeel benieuwd naar jullie foto's en verhalen! Heel veel plezier en pas goed op elkaar! Tot snel kusjes xxxxxx

• 28 December 2013 - 16:44

G:

hallo lotte

wat fijn dat je het zo naar je zin hebt
    ik vind het leuk om je te volgen op je reis
    een heel leuke jaarwisseling ook voor je vriend

groeten uit zandvoort

diny