De Biefstuk - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Lotte Zandbergen - WaarBenJij.nu De Biefstuk - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Lotte Zandbergen - WaarBenJij.nu

De Biefstuk

Door: Lotte&dennis

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 Januari 2014 | Argentinië, Córdoba

Voor de trouwe volger die zich zorgen maakte en vormen van medelijden begonnen te tonen hebben wij heugelijk nieuws.
De berta3 is gegeten haar heerlijk lendenstuk bife de lomo was een feit. Berta heeft haar leven heerlijk in een grote farm gewandeld en gegeten zo veel voor heerlijk vlees.
Wij zijn berta en verzorgster super dankbaar.
Met volle teugen genoten van een zacht mals verrukkelijk stuk vlees met een flesje rode wijn mmmmmm.

Kus
P.s verhalen over avonturen volgen gerust wel weer, maar voelde ons verplicht om dit mee te delen.

Vertrekken morgen vroeg maar El Calafate ( patagonie )

• 24 Januari 2014 - 08:17

Carolien:

Den en Lotte,
    Goed om te horen dat de inwendige mens weer goed verzorgd is'
    Zijn super nieuwsgierig naar jullie verhalen uit patagonie.
    Volgens google het mooiste natuurgebied van de wereld, dat jullie dat gaan zien super.
    Een mooie north face jas voor op de fiets voor een prikkie is nooit weg. Hihi
    Nou tot horens

Dikke kus van ons

• 24 Januari 2014 - 13:45

Anne-greet:

Lekker hoor geniet er maar van!
    veel plezier in Patagonie en hopen dat jullie daar ook leuke mensen zullen ontmoeten zoals de lubjes, de denen en Anna.

xxx anne-greet en erik

• 25 Januari 2014 - 17:12

Dick En Ine:

Hoi Lotte en Dennis,
    Wat een heerlijke biefstuk, ziet er voortreffelijk uit !!Smaakt natuurlijk naar meer.
    We wensen jullie heel veel plezier in Patagonie en geniet van alles. Maak mooie foto's, kunnen wij alvast een beetje meegenieten !!Doe de groeten aan jullie mede-reisgenoten !!
    Liefs,Dick en Ine

• 26 Januari 2014 - 14:43

Janet:

Hoi Dennis en Lotte,
    Dat ziet er goed uit. Beter als het eten van de afgelopen dagen .
    Wat een verrassing hè dat die de twee vaders daar zomaar op het vliegveld stonden!.
    Veel plezier met z'n vieren in Patagonie. Geniet er van!
    We blijven jullie volgen. Wachten verwachtingsvol op de foto's.
    Liefs Frans en Janet

• 30 Januari 2014 - 14:45